- plată la livrare- plată în avans- plata online |
Cheltuielile de transport conțin: Împachetarea, ambalajul Prețurile conțin TVA!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
În 4-10 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii. Trandafirii se pot comanda în limita stocului. Despre soiurile disponibile vă puteți informa pe site. Informațile despre cheltuielile de transport sînt informative, și sînt calculate în funcție de număr și greutate. Pachetul va conține și factura. Comanda este livrată de curierul GLS. Pentru identificare va fi necesară numărul coletului, care va fii transmisă dumneavoastră prin e-mail. |
Livrarea va fii efectuată în zile lucrătoare, între orele 8:00 – 17:00 Informații despre colet puteți afla la serviciu cu publicul GLS (între orele 7:00 – 20:00)la numărul de telefon+40 269 501900 Coletul se poate monitoriza pe : GLS Condiții contractuale generale (CCG)(Descarcă PDF.) |
În cazul în care aveți reclamații, vă rugăm să le semnalați pe : Reclamațiile vă rugăm să le trimiteți în scris. Deasemenea vă rugăm să trimiteți factura sau copia facturii împreună cu trandafirul reclamat și eticheta originală. În cazul în care reclamația este legitimă, marfa va fii schimbată iar cheltuielile de transport returnate. |
|
Protecția datelor: În baza legii protecției datelor, aveți dreptul de a interzice retrimiterea datelor dumneavoastre către terți.
|